Готуємось
до контрольної роботи 5 клас
1. Що хотів зробити Лис, щоб похизуватись перед товаришами
(«Фарбований Лис»)?
А Пофарбуватись у чудернацький колір;Б вкрасти курку на базарі серед білого дня;
В заспівати на концерті краще за птахів;Г обдурити всіх та стати царем.
2. Чому Недочеревик забрав Алю до Недоладії («Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»)?
А Він помстився їй, що вона недомалювала йому черевика;
Б тому що вона побачила його у своїй кімнаті;
В він хотів зробити її новою королевою Недоладії;
Г вона не довела до кінця соту справу.
3. До якого різновиду Хух належала Моховинка («Хуха-Мохо-винка»)?
А Лісові;Б болотні;В степові;Г очерети.
4. Яким новим ім'ям назвався Лис після фарбування («Фарбований Лис»)?
А Марнослав;Б Хитропліт;В Синєслав;Г Остромисл.
5. Як охарактеризував Недоладько країну Недоладію, щоб пояснити Алі, куди вона потрапила («Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»)?
А Країна, де живуть недороблені справи;
Б країна, де живуть ледарі, які нічого не доводять до кінця;
В країна, де править Недочеревик;Г країна, яку не встигли добудувати.
6. Чим допомогла Хуха-Моховинка злому діду-лісорубу («Хуха-Моховинка»)?
А Показала йому стару сосну, яку можна було зрубати замість
її домівки;Б врятувала його від смерті, коли його придавило зрубленою сосною;
В сховала його від лісника, який гнався за ним;
Г помирила його з онуками, які вважали його негідником.
7. Яка приповідка пішла відтоді, коли чоловік повірив фальшивому приятелеві і дав йому добре одуритися? («Фарбований Лис») А «Я на нім пізнався, як на фарбованім Лисі»; Б «Брехню краскою не зафарбуєш»; В «Я на нім собаку з'їв, а то фарбований Лис»; Г «Дивиться лисицею, а думає вовком».
Є Недочеревик («Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»)
8. «Ось і будинок... Але в ньому — ні вікон, не дверей. Навколо ж височіли купи сміття із недороблених речей». Кому належав цей будинок? («Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладїі»)
А Першому Недораднику; Б Недоладьку; В Недочеревику; Г Недоролю.
9. Яка чарівна істота не згадується в казці «Хуха-Моховинка»?
А Мавка; Б лісовик; В Хо; Г кікімора
А Пофарбуватись у чудернацький колір;Б вкрасти курку на базарі серед білого дня;
В заспівати на концерті краще за птахів;Г обдурити всіх та стати царем.
2. Чому Недочеревик забрав Алю до Недоладії («Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»)?
А Він помстився їй, що вона недомалювала йому черевика;
Б тому що вона побачила його у своїй кімнаті;
В він хотів зробити її новою королевою Недоладії;
Г вона не довела до кінця соту справу.
3. До якого різновиду Хух належала Моховинка («Хуха-Мохо-винка»)?
А Лісові;Б болотні;В степові;Г очерети.
4. Яким новим ім'ям назвався Лис після фарбування («Фарбований Лис»)?
А Марнослав;Б Хитропліт;В Синєслав;Г Остромисл.
5. Як охарактеризував Недоладько країну Недоладію, щоб пояснити Алі, куди вона потрапила («Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»)?
А Країна, де живуть недороблені справи;
Б країна, де живуть ледарі, які нічого не доводять до кінця;
В країна, де править Недочеревик;Г країна, яку не встигли добудувати.
6. Чим допомогла Хуха-Моховинка злому діду-лісорубу («Хуха-Моховинка»)?
А Показала йому стару сосну, яку можна було зрубати замість
її домівки;Б врятувала його від смерті, коли його придавило зрубленою сосною;
В сховала його від лісника, який гнався за ним;
Г помирила його з онуками, які вважали його негідником.
7. Яка приповідка пішла відтоді, коли чоловік повірив фальшивому приятелеві і дав йому добре одуритися? («Фарбований Лис») А «Я на нім пізнався, як на фарбованім Лисі»; Б «Брехню краскою не зафарбуєш»; В «Я на нім собаку з'їв, а то фарбований Лис»; Г «Дивиться лисицею, а думає вовком».
Є Недочеревик («Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»)
8. «Ось і будинок... Але в ньому — ні вікон, не дверей. Навколо ж височіли купи сміття із недороблених речей». Кому належав цей будинок? («Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладїі»)
А Першому Недораднику; Б Недоладьку; В Недочеревику; Г Недоролю.
9. Яка чарівна істота не згадується в казці «Хуха-Моховинка»?
А Мавка; Б лісовик; В Хо; Г кікімора
1. "...Народилася не ранньою весною, як всі її сестри та брати. Було
тоді вже тепле, веселе, ясне літо. ЇЇ дужежаліли і любили, але ж любили не
тільки за те, що була вона манісінька, як кошенятко..."
2. "...Він приходив кожний вечір - Хай чи дощ іде, чи сніг - До
голодної малечі, І усім приносив сміх.."
3. "...маленький чоловічок у
величезних чоботях з червоними шнурками..."
|
А.Коза-Лиска ("Хуха- Моховинка")
Б. Хуха- Моховинка
("Хуха- Моховинка")
В. Недоладько ("Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії")
Г. Лоскотон ("Цар Плаксій та Лоскотон")
Д. Капітан Макака ("Цар Плаксій та Лоскотон")
Є. Недочеревик ("Цар Плаксій та Лоскотон")
|
1. "...Якийсь дивний та страшний звір, з препоганим запахом,
покритий не то лускою, не то якимись колючими гудзами, а хвіст у нього - не
хвіст, а щось таке величезне і важке, немов довбня..."
2. "...Вона нічого не могла
доробити до кінця. Ніколи з того, що їй давали в тарілку, не доїдала, того,
що давали пити, не допивала..."
3. "...Голова його, мов бочка, очі, наче кавуни..."
|
А. Лоскотон ("Цар Плаксій та Лоскотон")
Б. Аля ("Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії")
В. Хуха- Моховинка("Хуха- Моховинка")
Г. Лис Микита ("Фарбований Лис")
Д. Плаксій ("Цар Плаксій та Лоскотон")
Є. Є. Недочеревик ("Цар Плаксій та Лоскотон")
|
|
|
1. "...Він був весь перекошений і без лівого вуха, а очі його сяяли
привітно і лагідно..."
2. "...Вона була зовсім безпорадною, лежала зі сплутаними ногами,
голова також застромилася в поплутані мотузки, бідна не могла
повурухнутись..."
3."...Лютий посіпака, віроломний, як змія..."
|
А. Капітан Макака ("Цар Плаксій та Лоскотон") Б. Аля
("Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії")
В. Недоладько ("Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії") Г.
Лис Микита ("Фарбований Лис")
Д. Коза Лиска ("Хуха- Моховинка")
Є. Плаксій ("Цар Плаксій та Лоскотон")
|
1.
Охарактеризуйте наступних персонажів казки «Цар Плаксій та Лоскотон»: Плаксій,
Лоскотон, Макака.
2. Що таке літературна казка? Назвіть її особливості. Наведіть декілька прикладів літературних казок, які ви прочитали.
3. Обґрунтуйте, чому важливо доводити справи до кінця (За мотивами казки «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладїі»).
4. Охарактеризуйте таких персонажів казки «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»: Аля, Недороль, Недочеревик.
5. Що таке портрет?
6. Обґрунтуйте, які наслідки має користолюбство й ошуканство (За мотивами казки «Фарбований Лис»).
7. Охарактеризуйте таких персонажів казки «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»: Недоладько, Перший Недорадник, Не-дождень.
8. Що таке інтонація? Чим відрізняється мова автора від мови персонажів?
9. Обґрунтуйте, чому сміх краще ніж сльози. (За мотивами казки «Цар Плаксій та Лоскотон»)
Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:
1) «Сміх подовжує життя» (За мотивами казки «Цар Плаксій та Лоскотон»).
2) «І допиши і дочитай і з Недоладії — тікай!» (За мотивами казки «Незвичайні пригоди Алі
2. Що таке літературна казка? Назвіть її особливості. Наведіть декілька прикладів літературних казок, які ви прочитали.
3. Обґрунтуйте, чому важливо доводити справи до кінця (За мотивами казки «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладїі»).
4. Охарактеризуйте таких персонажів казки «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»: Аля, Недороль, Недочеревик.
5. Що таке портрет?
6. Обґрунтуйте, які наслідки має користолюбство й ошуканство (За мотивами казки «Фарбований Лис»).
7. Охарактеризуйте таких персонажів казки «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»: Недоладько, Перший Недорадник, Не-дождень.
8. Що таке інтонація? Чим відрізняється мова автора від мови персонажів?
9. Обґрунтуйте, чому сміх краще ніж сльози. (За мотивами казки «Цар Плаксій та Лоскотон»)
Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:
1) «Сміх подовжує життя» (За мотивами казки «Цар Плаксій та Лоскотон»).
2) «І допиши і дочитай і з Недоладії — тікай!» (За мотивами казки «Незвичайні пригоди Алі
3) «Хто такі недоладяни?» (За мотивами казки «Незвичайні пригоди Алі в
країні Недоладії»);
4) «Мій улюблений персонаж казки «Цар Плаксій та Лоскотон»;
5) «Як добрі вчинки змінюють лихих людей?» (За мотивами казки «Хуха-Моховинка»)
4) «Мій улюблений персонаж казки «Цар Плаксій та Лоскотон»;
5) «Як добрі вчинки змінюють лихих людей?» (За мотивами казки «Хуха-Моховинка»)
6) «Хто такі недоладяни?» (За
мотивами казки «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»);
2) «Мій улюблений персонаж казки «Цар Плаксій та Лоскотон»;
3) «Як добрі вчинки змінюють лихих людей?» (За мотивами казки
«Хуха-Моховинка»)
на карантині готуємось по можливості
ОтветитьУдалить